Reklamacje i zwroty

W Colour Your Walls dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty w pełni spełniały Twoje oczekiwania i odznaczały się wysoką jakością. Jeśli jednak zauważysz, że produkt nie jest zgodny z Twoimi oczekiwaniami, skontaktuj się z nami! Zadowolenie naszych Klientów to dla nas priorytetem!

1. Uszkodzona przesyłka

Jeśli, przy odbiorze przesyłki, zauważysz, że jest ona uszkodzona, otwórz przesyłkę w obecności kuriera. Jeśli doszło do uszkodzenia produktu, sporządź z kurierem protokół szkody. Protokół prześlij na nasz adres e-mail: sklep@colouryourwalls.com lub biuro@colouryourwalls.com dołączając zdjęcie przedstawiające uszkodzenie. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia. Odeślij nam uszkodzony produkt, pamiętając o odpowiednim zabezpieczeniu. Na tej podstawie, w ciągu 14 dni roboczych, wyślemy nową przesyłkę lub zwrócimy Ci pieniądze.

2. Wady techniczne

Pamiętaj aby po otrzymaniu przesyłki sprawdzić produkt przed jego montażem. Reklamacji podlegają wady techniczne, takie jak: niewłaściwy rozmiar, niewłaściwy kadr zdjęcia, niewłaściwy rodzaj materiału, brak którejkolwiek z części składowych zamówienia.

Wadą techniczną nie są ewentualne różnice kolorów spowodowane różnicami w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe. Dlatego też indywidualne ustawienia monitora mogą spowodować, że nasycenie barw, jasność lub odcienie mogą być inne na monitorze oraz na wydruku. Różnice te nie czynią produktu niezgodnego z zamówieniem. Ponadto, w przypadku opcji druku z Twojego zdjęcia, należy wybrać zdjęcie dobrej jakości, ponieważ to ono decyduje o jakości wydruku.

W celu złożenia reklamacji wyślij do nas wiadomość na: sklep@colouryourwalls.com lub biuro@colouryourwalls.com załączając druk reklamacji, który otrzymałeś w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Jeśli to możliwe, dołącz zdjęcie przedstawiające wadę. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sprzedawca wyśle kuriera po odbiór przesyłki reklamowanej, a Ty w przeciągu 14 dni ponownie otrzymasz swoje zamówienie bez dodatkowych opłat lub zwrot pieniędzy. W odesłanej przesyłce powinien się znaleźć oryginał lub kopia dowodu sprzedaży (paragon, faktura). Zwracane zamówienie zostanie przyjęte tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie oryginalne, nieuszkodzone i z kompletną zawartością. Pamiętaj też o prawidłowym zabezpieczeniu odsyłanej przesyłki (sztywne, kartonowe opakowanie).

Pamiętaj aby montując nasze produkty postępować zgodnie z wytycznymi instrukcji montażu.

3. Zwroty nie dotyczą zamówień realizowanych wg indywidualnych wytycznych ściśle określonych przez Klienta (wzór, rozmiar, itd.).

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji i zwrotów znajdziesz w Regulaminie sklepu.